Vilkår og Betingelser

Juridisk ansvarsfraskrivelse 

Sælger fraskriver sig hermed udtrykkeligt alle garantier, enten udtrykt eller underforstået garanti for salgbarhed eller egnethed til et bestemt formål. Denne ansvarsfraskrivelse fra sælgeren påvirker på ingen måde vilkårene i producentens garanti, hvis nogen. Ejendomsretten til varer, der her købes, bevares af sælgeren, indtil varen er betalt fuldt ud af køberen, og på det tidspunkt overgår ejendommen til køberen. Hvis varer heri, der købes, købes med henblik på eksport, skal køberen indhente visse eksportdokumenter fra den føderale regering, inden de sendes til et fremmed land. Derudover kan producenternes garantier for eksporterede varer variere eller endog være ugyldige. Hvis du har spørgsmål, så spørg. Alt ansvar er kun for de købte produkter.

Vilkår og politikker: 

Oplysninger om os

Denne hjemmeside drives af virksomheden ICERIVER EU sro, hvis hovedwebside er www.iceriver.eu. Vi er registreret i Tjekkiet i Prag med firmanummer 19989563 og med vores registrerede kontor på Rybna 20, Tjekkiet. Vi har værksted og lager på adressen Opletalova 20, 11 000 Prag, Tjekkiet. 

Komplet adresse er: ICERIVER EU sro, Rybna 20, 11000 Prag, Tjekkiet

Vores produkter og beskrivelser

Billederne og beskrivelserne af produkterne på vores websted er kun til illustrative formål og er designet til at give dig en omtrentlig idé om de tilgængelige produkter. Selvom vi har gjort alt for at vise produkternes ægte farve og kosmetiske tilstand, kan vi ikke garantere, at dette nøjagtigt afspejler produkternes farve. Derfor kan de produkter, der leveres til dig, afvige lidt fra billederne på siden, men vi forsøger altid at offentliggøre officielle produktbilleder og rigtige billeder.

Da vores forretning involverer salg af oftest brugte produkter, afspejler de detaljerede specifikationer for produkterne på vores side specifikationerne fra den relevante producent. Yderligere information og specifikationer for produkterne på vores websted kan være tilgængelige fra producenten direkte. Kontakt os venligst, hvis du har spørgsmål eller ønsker at få yderligere oplysninger om produkterne, før du afgiver din ordre.

Virksomheden indestår for, at varerne på leveringstidspunktet vil svare til den beskrivelse, som virksomheden har givet. Det er kundens ansvar at kontrollere kompatibiliteten og egnetheden af ​​varer til et bestemt formål før bestilling. Virksomheden forbeholder sig hermed ret til uden varsel at foretage sådanne mindre ændringer i specifikationer, design eller materialer, som det måtte anses for nødvendigt eller ønskeligt af erfaring.

Alle produkter, der vises på vores side, afhænger af tilgængelighed. Vi vil informere dig via e-mail så hurtigt som muligt, hvis et produkt, du har bestilt, ikke er tilgængeligt, og vi behandler ikke din ordre.

Virksomheden kan efter eget skøn acceptere eller afvise enhver ordre, uanset om udstyret ikke længere er tilgængeligt eller af en hvilken som helst anden grund.

Hvordan vi bruger dine personlige oplysninger

Vi bruger kun dine personlige oplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. Tag dig tid til at læse dette dokument, da det indeholder vigtige vilkår, der gælder for dig.

Ret til at købe varer (din status)

Ved at afgive en ordre via vores side, garanterer du, at:

  • Du er juridisk i stand til at indgå bindende kontrakter;
  • Du er mindst 18 år gammel;

Vores ret til at ændre disse vilkår

Vi kan revidere disse vilkår fra tid til anden for at afspejle eventuelle ændringer i, hvordan vi accepterer betaling fra dig; ændringer i relevante love og regulatoriske krav; og/eller ændringer i vores systems muligheder.

Hver gang du bestiller produkter fra os, vil de på det tidspunkt gældende vilkår gælde for den kontrakt, der er indgået mellem dig og os.

Hver gang vi reviderer disse vilkår i overensstemmelse med denne klausul, vil vi give dig besked om dette ved at angive på vores websted, at disse vilkår er blevet ændret, og øverst på denne side angive den dato, hvor de ændrede vilkår træder i kraft.

Hvis du er erhvervskunde

Denne klausul gælder kun, hvis du er en virksomhed.

Hvis du ikke er forbruger, bekræfter du, at du har bemyndigelse til at binde enhver virksomhed, på hvis vegne du bruger vores websted til at købe produkter.

Disse vilkår og ethvert dokument, der udtrykkeligt henvises til i dem, udgør hele aftalen mellem dig og os. Du anerkender, at du ikke har påberåbt dig nogen erklæring, løfte eller repræsentation afgivet eller givet af eller på vegne af os, som ikke er angivet i disse vilkår eller noget dokument, der udtrykkeligt henvises til i dem.

Hvordan kontrakten er dannet mellem dig og os

Vores ordreproces giver dig mulighed for at kontrollere og rette eventuelle fejl, før du sender din ordre til os. Tag dig tid til at læse og kontrollere din ordre på hver side af ordren pr
overskud.

Efter at have afgivet en ordre, vil du modtage en e-mail fra os, der bekræfter, at vi har modtaget din ordre. Bemærk venligst, at dette ikke betyder, at din ordre er blevet accepteret. Din ordre udgør et tilbud til os om at købe et produkt. Alle ordrer er betinget af accept af os, og vi vil bekræfte en sådan accept til dig ved at sende dig en e-mail, der bekræfter, at produkterne er blevet afsendt ("Afsendelsesbekræftelse"). Kontrakten mellem os vil først blive dannet, når afsendelsesbekræftelsen er sendt.

Kontrakten vedrører kun de produkter, vi har bekræftet i acceptbekræftelsen. Vi er ikke forpligtet til at levere andre produkter, som kan have været en del af din ordre, før accepten af ​​sådanne produkter er blevet bekræftet i en separat acceptbekræftelse.

Hvis vi ikke er i stand til at forsyne dig med et produkt, for eksempel fordi produktet ikke er på lager, er det ikke længere tilgængeligt; eller på grund af en fejl i prisen på vores side som nævnt i paragraf 'Vores produkter og beskrivelser', vil vi informere dig om dette via e-mail, og vi vil ikke behandle din ordre. Hvis du allerede har betalt for produkterne, refunderer vi dig det fulde beløb hurtigst muligt.

Disse vilkår og kontrakten mellem os skal altid kommunikeres på engelsk, tjekkisk, slovakisk eller fransk.

Forbrugerrettigheder

Hvis du indgår aftale som forbruger, kan du til enhver tid annullere en aftale inden for fjorten dage, begyndende dagen efter, at du har modtaget produkterne. I dette tilfælde vil du modtage fuld refusion af den pris, der er betalt for produkterne i overensstemmelse med vores refusionspolitik (angivet i klausulen 'refusionspolitik' nedenfor).

For at annullere en kontrakt skal du kontakte os skriftligt ved at sende en e-mail til returns@iceriver.eu eller ved at sende et brev til adressen  ICERIVER EU sro,  Rybna 20, Tjekkiet.

Som forbruger har du juridiske rettigheder i forhold til produkter, der er defekte eller ikke som beskrevet. Rådgivning om dine juridiske rettigheder er tilgængelig fra dit lokale Citizens' Advice Bureau eller Trading Standards-kontor. Intet i disse vilkår vil påvirke disse juridiske rettigheder.

Forsendelse og levering

Vi bestemmer leveringsmetoden for din ordre baseret på størrelsen af ​​de produkter, der indgår i din ordre. For langt de fleste produkter vil vi bruge DPD /PPL/Czech post (eller en anden kurerudbyder af en lignende standard, som vi fra tid til anden kan kræve) til at levere din ordre. Mindre varer kan sendes via postvæsenet, og ordrer (over 30 kg volumetrisk vægt), hvor der kræves paller, kan leveres af TNT, FedEx (eller andre sådanne palledistributører af en lignende standard, som vi fra tid til anden kan kræve).

Europæiske sundheds- og sikkerhedsbestemmelser dikterer, at den maksimale vægt for en enkelt pakke er 30 kg. Derfor skal alle individuelle varer, der overstiger denne vægt (fysisk eller volumetrisk), sendes som en del af en ordre eller individuelt, ved hjælp af en pallefragtservice. Hvis denne mulighed ikke er valgt ved kassen, vil vi kontakte dig for at anmode om relevante forsendelsestillæg.

Vi tilstræber at afsende din ordre samme dag (hvis modtaget før kl. 12) til levering næste dag, men dette kan ændre sig på grund af efterspørgsel. Internationale ordrer modtages generelt på mindre end 8 arbejdsdage til alle steder i Europa. Se vores EU-leveringstidsskema for yderligere estimater.

Selv om der skal gøres enhver rimelig indsats for at overholde enhver leveringsdato, er leveringstidspunktet ikke afgørende, og sælgeren er ikke ansvarlig for tab, omkostninger, skader eller udgifter, som køber eller enhver anden person eller virksomhed måtte pådrage sig. direkte eller indirekte på grund af manglende overholdelse af en forventet leveringsdato.

Levering vil blive gennemført, når vi leverer produkterne til den adresse, der blev oplyst til os under køb/checkout, og produkterne vil være dit ansvar fra afslutningen af ​​leveringen.

Ejendomsretten til produkterne overføres til dig, når vi har modtaget fuld betaling, inklusive alle gældende leveringsomkostninger.

Der vil ikke være nogen levering, før klare midler er modtaget.

Alle varer, der returneres til os via kurer "afvist", "adresseren er gået væk" eller annullerede ordrer vil være underlagt de fulde omkostninger ved den forringede levering.

 Tillægspostnumre:

 På grund af de højere omkostninger ved levering til fjerntliggende, landlige eller offshore-adresser pålægger de fleste transportører tillæg for disse områder, og vi er til gengæld nødt til at overføre disse omkostninger for at være retfærdige over for andre kunder. Følgende postnummerområder er underlagt tillæg ud over vores almindelige leveringspriser:

 BT, ZE, HS, KW, IV, IM

 G83, GY9

 KA27-28, AB30-AB56, PH18-PH50, PA20-PA99, FK17-FK21, TR21-TR25

Importtold

Hvis du bestiller produkter fra vores side til levering uden for Den Tjekkiske Republik eller uden for EU, kan de være underlagt eksport-/importafgifter og skatter, som opkræves, når leveringen når den angivne destination. Du vil være ansvarlig for betaling af sådanne importafgifter og afgifter. Bemærk venligst, at vi ikke har kontrol over disse gebyrer og ikke kan forudsige deres beløb. Kontakt venligst dit lokale toldkontor for yderligere information, inden du afgiver din ordre.

Du skal overholde alle gældende love og regler i det land, som Produkterne er bestemt til. Vi vil ikke være ansvarlige for eventuelle brud fra dig af sådanne love.

Risiko og ejerskab

Produkterne vil være på din risiko fra leveringstidspunktet.

Ejendomsretten til produkterne overgår først til dig, når vi modtager fuld betaling af alle skyldige beløb vedrørende produkterne, inklusive leveringsomkostninger.

Refusionspolitik – Din forbrugerret til retur og tilbagebetaling

For at annullere en kontrakt skal du kontakte os skriftligt ved at udfylde en online RMA (retur) formular (ikke klar endnu), sende en e-mail til returns@iceriver.eu eller ved at sende et brev til:  ICERIVER EU sro, Rybna 20, Tjekkiet

Vi kan opkræve et lagergebyr for brugte eller renoverede varer op til en værdi af 20 % af købsprisen. Men både de oprindelige udgående forsendelsesomkostninger og returforsendelsesomkostninger vil blive dækket af dig (kunden).

Alle refusioner indsendes med den samme betalingsmetode, som den oprindelige betaling blev modtaget med.

Klausulen 'Fortrydelsesperiode' gælder kun, hvis du er forbruger:

Afkølingsperiode

Vi vil gerne have, at du er tilfreds, når du handler hos os. Men af ​​og til ved vi, at du måske ønsker at returnere et produkt. Som forbruger har du en juridisk ret til at annullere en kontrakt i henhold til forbrugerbeskyttelsen (Fjernsalgsbestemmelserne 2000) inden for syv arbejdsdage, begyndende dagen efter, du har modtaget produkterne.

Det betyder, at i løbet af den relevante periode, hvis du ombestemmer dig, eller af andre årsager beslutter dig for ikke at beholde et produkt, kan du meddele os din beslutning om at fortryde kontrakten og modtage pengene tilbage på følgende betingelser:

  • Du skal også returnere produktet/produkterne til os med det samme, i samme stand, som du modtog dem, og for egen regning og risiko;
  • Det originale emballagemateriale skal bruges for at bevare produktets integritet og sikkerhed under returtransit;
  • Medmindre produkterne er defekte eller ikke som beskrevet, er vi ansvarlige for omkostningerne ved at returnere produkterne til os eller, hvor det er relevant, omkostningerne ved, at vi afhenter produkterne hos dig. Vi vil give dig besked ved modtagelse af din annulleringsmeddelelse om gebyret (hvis nogen), der skal påløbe for at afhente Produkterne fra dig;
  • Du har en juridisk forpligtelse til at tage rimelig vare på produkterne, mens de er i din besiddelse. Hvis du ikke overholder denne forpligtelse, kan vi have en ret til at klage mod dig for at få erstatning;
  • Produkterne kompromitterer ikke forbrugsvarer, undtagen hvor der er opdaget en fejl, som ikke kunne have været identificeret uden at fjerne forseglingen af ​​produkterne.
  • Produkterne går ikke på kompromis med computersoftware, som er blevet frigjort

Disse vilkår og betingelser påvirker ikke forbrugernes lovbestemte rettigheder som indeholdt i gældende lovgivning, der regulerer forholdet mellem forbrugere og virksomheder.

Rådgivning om din juridiske ret til at annullere kontrakten i henhold til disse regler er tilgængelig fra dit lokale Citizens' Advice Bureau eller Trading Standards-kontor.

Defekt, beskadiget, ikke som beskrevet og andre returneringer

Hvis du anser et produkt for at være defekt, ikke som beskrevet eller på anden måde uegnet, forbeholder vi os retten til at reparere, erstatte eller refundere varen. Vi vil underrette dig om vores hensigter via e-mail inden for en rimelig periode. Vi vil normalt behandle din reparation, udskiftning eller refundering så hurtigt som muligt og under alle omstændigheder inden for 30 dage efter modtagelse af det defekte produkt. Hvis du vælger en tilbagebetaling af et produkt, der er returneret af dig på grund af en defekt, vil det blive refunderet i henhold til vores refusionspolitik, herunder en tilbagebetaling af den del af leveringsgebyret, der var relateret til det defekte produkt for at sende varen til dig og omkostningerne opstået ved at returnere det defekte produkt til os (med forbehold for en maksimal godtgørelse svarende til den oprindelige udgående forsendelsesomkostning). Hvis du er berettiget til en reparation eller udskiftning af et defekt produkt, vil vi ikke opkræve dig for omlevering af det reparerede eller udskiftede produkt.

Vi vil bestræbe os på at arrangere afhentning for alle defekte, beskadigede og ikke som beskrevet varer. Hvor dette ikke er muligt, refunderer vi returforsendelsesomkostninger efter vores skøn op til en maksimal godtgørelse svarende til den oprindelige udgående forsendelsesomkostning for varerne.

Pris og Betaling

Prisen på ethvert produkt vil være som angivet på vores side fra tid til anden, undtagen i tilfælde af åbenlyse fejl.

Prisen på et produkt inkluderer ikke leveringsomkostninger. Vores leveringsomkostninger er som angivet på vores side fra tid til anden og er bekræftet i afsendelsesbekræftelsen.

Priserne kan ændres til enhver tid, men ændringer vil ikke påvirke ordrer, for hvilke vi allerede har sendt dig en acceptbekræftelse.

Mens vi forsøger at sikre, at alle priser på vores hjemmeside er korrekte, kan der forekomme fejl. I tilfælde af at et produkt er angivet til en forkert pris på grund af typografiske fejl eller fejl i prisoplysninger fra vores leverandører, skatter eller afgiftsændringer, forbeholder vi os retten til at afvise eller annullere ordrer angivet til den forkerte pris, uanset om ordren er er blevet bekræftet. Hvis vi opdager en fejl i prisen på varer, du har bestilt, vil vi informere dig hurtigst muligt og give dig mulighed for at bekræfte din ordre igen til den korrekte pris eller annullere den. Hvis vi ikke kan kontakte dig, behandler vi ordren som annulleret. Hvis du annullerer, og du allerede har betalt for varerne, vil du modtage fuld refusion tilbage til den oprindelige betalingsform.

Betaling for alle produkter skal ske via krypto eller bankoverførsel. Vi accepterer kortbetaling med Visa, Visa Electron, Visa Debit, MasterCard og Maestro (inklusive Switch). Vi sender ikke nogen produkter, før vi modtager godkendte midler. Ingen betaling anses for at være modtaget, før vi har modtaget godkendte midler. Vær opmærksom på, at hvis du bruger PayPal som din betalingsmetode, forbeholder vi os retten til ikke at sende til ubekræftede adresser.

Dine kredit-/betalingskortoplysninger bliver krypteret af os for at minimere muligheden for uautoriseret adgang eller offentliggørelse. Bemyndigelse til betaling skal gives på bestillingstidspunktet. Hvis der er problemer med at modtage betaling for hele eller dele af din ordre, kan vi kontakte dig via telefon eller e-mail.

Skriftlig kommunikation

Gældende love kræver, at nogle af de oplysninger eller kommunikationer, vi sender til dig, skal være skriftlige. Når du bruger vores side, accepterer du, at kommunikation med os primært vil være elektronisk. Vi vil kontakte dig via e-mail eller give dig information ved at offentliggøre meddelelser på vores hjemmeside. Til kontraktlige formål accepterer du dette elektroniske kommunikationsmiddel, og du anerkender, at alle kontrakter, meddelelser, informationer og anden kommunikation, som vi giver dig elektronisk, overholder ethvert lovkrav om, at sådan kommunikation skal være skriftlig. Denne betingelse påvirker ikke dine lovbestemte rettigheder.

Meddelelser

Alle meddelelser givet af dig til os skal gives til: ICERIVER EU sro, Rybna 20, Tjekkiet. Vi kan give dig besked på enten den e-mail- eller postadresse, du giver os, når du afgiver en ordre, eller på en af ​​de måder, der er specificeret i paragraf 13 ovenfor. Meddelelse vil blive anset for modtaget og korrekt forkyndt straks, når den offentliggøres på vores hjemmeside, 24 timer efter, at en e-mail er sendt, eller tre dage efter datoen for afsendelse af ethvert brev. For at bevise forkyndelsen af ​​en meddelelse vil det være tilstrækkeligt at bevise, i tilfælde af et brev, at et sådant brev var korrekt adresseret, stemplet og sendt i posten, og i tilfælde af en e-mail, at sådan e- mail blev sendt til modtagerens angivne e-mailadresse.

Begivenheder uden for vores kontrol (Force Majeure)

Vi er ikke ansvarlige eller ansvarlige for manglende opfyldelse eller forsinkelse i udførelsen af ​​nogen af ​​vores forpligtelser i henhold til en kontrakt, der er forårsaget af hændelser uden for vores rimelige kontrol (Force Majeure-hændelse).

En force majeure-begivenhed omfatter enhver handling, begivenhed, ikke-hændelse, udeladelse eller ulykke ud over vores rimelige kontrol og omfatter navnlig (uden begrænsning) følgende:

  • strejker, lock-outs eller andre kamphandlinger;
  • civil uro, optøjer, invasion, terrorangreb eller trussel om terrorangreb, krig (uanset om det er erklæret eller ej) eller trussel eller forberedelse til krig;
  • brand, eksplosion, storm, oversvømmelse, jordskælv, nedsynkning, epidemi eller anden naturkatastrofe;
  • umulighed af brug af jernbaner, skibsfart, fly, motortransport eller andre offentlige eller private transportmidler;
  • umuligheden af ​​at bruge offentlige eller private telekommunikationsnetværk;
  • enhver regerings handlinger, dekreter, lovgivning, regler eller restriktioner.

Vores præstation i henhold til enhver kontrakt anses for at være suspenderet i den periode, hvor Force Majeure-begivenheden fortsætter, og vi vil have en forlængelse af tid til opfyldelse i varigheden af ​​denne periode. Vi vil bruge vores rimelige bestræbelser på at afslutte Force Majeure-begivenheden eller finde en løsning, hvorved vores forpligtelser i henhold til Kontrakten kan opfyldes på trods af Force Majeure-begivenheden.

TFT-, LCD- og plasmapixelpolitik

En 15 tommer LCD-skærm, der kører med en opløsning på 1024 X 768, indeholder 768,432 pixels; hver pixel består af 3 underpixel, hvilket giver i alt 2,359,296 pixels. En 19 tommer LCD-skærm, der kører med en opløsning på 1280 X 1024, indeholder 3,932,160 pixels, og en 24 tommer LCD-skærm, der kører ved 1920 X 1200, indeholder 6,912,000 pixels, og at have nogle få "døde" pixels betragtes ikke som en defekt. Det er sjældent, at en LCD-skærm leveres med eller udvikler pixel-uregelmæssigheder. Hvis eller når en død pixel opstår, er det ikke en indikation af, at der vil forekomme flere. Det er normalt en ensom hændelse. Derfor føler billig hardware, at det er vigtigt at gøre vores kunder opmærksomme på, at nogle skærme kan have små uregelmæssigheder i form af døde pixels. Inden for de første 28 dage fra købet vil tilbudshardware desværre kun kunne erstatte en skærm, der har tre eller flere pixelfejl spredt ud over skærmen, eller to døde pixels, der er forbundet med hinanden. Vi beklager enhver skuffelse, dette kan forårsage vores kunder, men producenterne af TFT; LCD- og LED-skærme dikterer denne politik med langt mindre lempelige politikker end vores.

Medicinsk udstyr og forsyninger

Alle åndedrætsværn og medicinske forsyninger skal leveres som angivet, men der er mulighed for at ændre dem uden forudgående varsel med andre lignende varer efter samme kvalitet og samme eller højere salgsværdi. Filtreringsklasserne skal følges. For eksempel hvis du bestiller FFP3 åndedrætsværn, vil du modtage FFP3 åndedrætsværn. 

ASIC minearbejdere

ASIC minearbejdere er specialiseret udstyr, der adskiller sig fra almindelige computere. Dens pris afhænger af markedsprisen på visse kryptovalutaer, normalt bitcoin. Vi kan ikke påvirke prisen på disse minearbejdere, fordi disse maskiner er lavet til at behandle og generere disse mønter, og deres pris er næsten udelukkende afhængig af dagens pris på mønt, som de genererer uden vores involvering. Derfor er der i henhold til tjekkisk lov en undtagelse på 14 dages returret for sådanne enheder. Bemærk venligst at. Også vi bestiller dem ofte specifikt til kunder fra udlandet og sætter det op personligt til deres behov.

Vores garanti på produkter

Hvor de leverede varer stadig er under producentens garanti, skal køberen udøve garantien direkte med producenten/agenten og ikke på vores websted eller virksomhed eller af CEO eller medarbejdere.

Hvor varer under producentens garanti ikke kan repareres, vil de blive erstattet af producenten og ikke af vores virksomhed eller af CEO eller medarbejdere.

Hvor en vare sælges som renoveret eller brugt, uden original producentgaranti og medmindre andet udtrykkeligt er angivet i et produkts beskrivelse, yder vi en RTB (Return to Base) garanti, at produkterne ved levering og i en periode på 14 dage fra levering skal være fri for materielle fejl. Denne garanti kan ikke overdrages og gælder ikke under de her beskrevne omstændigheder:

Garantien i ovenstående klausul gælder ikke for fejl ved et produkt, der skyldes:

  • Rimelig slitage;
  • Forsætlig skade, unormale opbevarings- eller arbejdsforhold, ulykke, uagtsomhed
    af dig eller af en tredjepart;
  • Enhver ændring eller reparation foretaget af dig eller af en tredjepart, som ikke er en af ​​vores autoriserede reparatører;
  • Enhver software installeret af dig eller på dine vegne; eller enhver filkorruption, internetbrug eller enhver virus eller fejl, som infiltrerer eller beskadiger produktet.

Den ovenfor beskrevne garanti gælder kun for hardwareprodukter, og der gives ingen garanti i forhold til batterier, der leveres som en del af din ordre. Batterier er forbrugsvarer og forventes at skulle udskiftes over tid. Vi giver ingen garanti for, hvor længe et batteri vil holde sin opladning eller arbejde væk fra lysnettet.

Hvis du er forbruger, er denne garanti et supplement til dine juridiske rettigheder i forhold til produkter, der er defekte eller ikke som beskrevet. Rådgivning om dine juridiske rettigheder er tilgængelig fra dit lokale Citizens' Advice Bureau eller Trading Standards-kontor.

Vi forbeholder os retten til at teste ethvert produkt, der returneres til os i overensstemmelse med disse vilkår. Hvis det ved test viser sig, at du ikke har overholdt bestemmelserne i disse vilkår, specifikt i forhold til ethvert produkt, der returneres til os, er beskadiget som følge af misbrug, mangler dele eller er i en usælgelig stand på grund af dine egne handlinger eller undladelser, har intet ansvar for at reparere eller erstatte produkterne og er berettiget til at returnere produkterne til dig i deres eksisterende stand.

Ordrejusteringer

Mængderne på lager kan afvige fra virkeligheden af ​​flere årsager. For eksempel reduceres mængden på lager efter en vis periode med betalingsbekræftelse.

Nogle gange, når der er særlige tilfælde, har vi ret til at erstatte produkter i ordren med lignende produkter, der matcher de krævede egenskaber. Udskiftningen skal ske på den måde, at du modtager den samme kvalitet eller desto bedre, eller du modtager en vare med samlet samme eller højere salgsværdi.

Ret og jurisdiktion

Kontrakter om køb af produkter gennem vores websted og enhver tvist eller krav, der opstår som følge af eller i forbindelse med dem eller deres genstand eller dannelse (herunder ikke-kontraktlige tvister eller krav) vil være underlagt tjekkisk lov. Enhver tvist eller ethvert krav, der opstår som følge af eller i forbindelse med sådanne kontrakter eller deres dannelse (herunder ikke-kontraktuelle tvister eller krav) er underlagt den ikke-eksklusive jurisdiktion for domstolene i Tjekkiet.

ICERIVER EU

Rybna 20

110 00 Prag

Tjekkiet

 

 

Basic vilkår

For alle priser og produkter forbeholder vi os ret til at foretage justeringer på grund af fejl, ændrede markedsforhold, produktophør eller typografiske fejl i reklamer. Allegro er ikke ansvarlig for ændringer i producentens pris, som kan forekomme når som helst uden varsel. Produktbillederne på dette websted afspejler muligvis ikke nøjagtigt det produkt, du modtager. Designrevisioner og farvevariationer kan eksistere.

Gem venligst al emballage og dokumentation i tilfælde af, at dit udstyr skal serviceres eller returneres. Før du returnerer et produkt, skal du indhente et RMA-nummer (Return Merchandise Authorization). INGEN returneringer af nogen art accepteres uden et RMA-nummer. Hav venligst følgende oplysninger ved hånden, når du ringer efter et RMA-nummer: kundenavn, fakturanummer, serienummer og arten af ​​problemet

Rettigheder og begrænsninger

  1. Medlemmer skal være mindst 18 år.
  2. Medlemmer får en tidsbegrænset, ikke-eksklusiv, tilbagekaldelig, ikke-overførbar og ikke-underlicensierbar ret til den del af online-kurset, der svarer til købet.
  3. Den del af online-kurset, der svarer til købet, vil være tilgængeligt for medlemmet, så længe kurset opretholdes af virksomheden, hvilket vil være mindst et år efter medlemmets køb.
  4. Videoerne i kurset leveres som en videostream og kan ikke downloades.
  5. Ved at acceptere at give sådan adgang forpligter virksomheden sig ikke til at opretholde kursen eller opretholde den i sin nuværende form.

Kontaktformular