Garanti
Garanti: 24 måneder .
Vi leverer 24 måneder produktgaranti (2 år) for defekter for alle slutbrugere i henhold til europæisk lov.
Garantien dækker alle fejl, der opstår under korrekt brug af produkter. Alle genstande skal repareres eller udskiftes inden for 30 dages periode.
Garanti: 12 måneder for erhvervsbrugere og virksomheder.
Garanti- og reparationsanmodningsbillet
Følg disse politikker for at kræve garanti:
Produktet skal anvendes i overensstemmelse med dets tilsigtede formål og i overensstemmelse med brugsanvisningen.
Produktet må ikke være blevet beskadiget ved forkert brug, håndtering eller opbevaring.
Produktet må ikke være blevet ændret eller repareret af uautoriseret personale.
Garantien dækker ikke normal slitage eller forbrugsartikler (såsom batterier, pærer osv.).
Kunden skal fremvise købsbevis, såsom en kvittering eller faktura, for at kunne fremsætte et krav under garantien. Hvis du har mistet din kvittering, skal du kontakte os, så søger vi den for dig.
Returpolitik
Alle varer er berettiget til returnering inden for 14 dage i henhold til Civil Code. Der er dog visse undtagelser, der er angivet i civillovgivningen, såsom fødevarer, visse lægemidler, hygiejnisk udstyr, hygiejniske beskyttelsesforsyninger, kryptominearbejdere, guld- og softwarelicenstagere
Du er også berettiget til returnering, hvis varer ikke fungerer som beskrevet, eller hvis de mangler lovede funktionaliteter.
Efter garantiservice
Vi yder service efter garanti. Vi er autoriseret servicereparationscenter for ASIC-minearbejdere i Europa.
Tilbyd firmware-opgraderinger til ASIC-minearbejdere leveres i 5 år efter intimal item-udgivelse.
Tilbyd genbrugstjenester for produkter, der ikke længere er dækket af garantien, hvilket giver kunderne mulighed for at bortskaffe deres gamle produkter på en miljøvenlig måde.
Reparationer
Vi tilbyder betalte og gratis reparationer til alle ICERIVER minearbejdere. For reparationer og garantiservice skal du oprette din reparationsbillet her.